تسنیم به نقل از یک منبع نظامی: اسرائیل به امارات حمله کرده است

خبرآنلاین سه شنبه 05 خرداد 1405 - 07:20
یک منبع نظامی به تسنیم گفت: بررسی‌های فنی حمله پهپادی اسرائیل به امارات را تایید می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، یک منبع نظامی به خبرگزاری تسنیم گفت: بررسی‌های فنی نیروهای مسلح نشان می‌دهد که در طی چند هفته گذشته اسرائیل چند حمله پهپادی را در قالب عملیات «پرچم دروغین» علیه امارات انجام داده است. 

وی خاطرنشان کرد: این اقدام اسرائیلی‌ها برای «تحریک» اماراتی‌ها صورت گرفته است. 

 این منبع نظامی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی نشان داده است که صرفاً منافع خود را در نظر دارد به نوعی که هم در «ارتباط» با برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس آنها را به ورطه‌ای خطرناک می‌کشاند و هم همزمان عملیاتهایی را علیه آنها انجام می‌دهد.  

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.