بازداشت اعضای باند تصادفات ساختگی در عباس آباد مازندران

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 03:47
نوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی عباس‌آباد از شناسایی و دستگیری اعضای باند تصادفات ساختگی در این خطه غربی استان خبرداد و گفت که این اعضای باند چهار نفره با صحنه سازی و تصادفات صوری در برخورد با خودروهای لاکچری و گران قیمت از رانندگان این خودروها اخاذی می کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران ، سرهنگ نیما تقوی روز شامگاه دوشنبه افزود :اعضای این باند حرفه‌ای با رصد در محورهای پر تردد، خودروهای گران‌قیمت و لوکس را به عنوان طعمه انتخاب می‌کردند و شگرد آن‌ها به این شیوه بود که با استفاده از سه خودروی مختلف، صحنه تصادف را به‌گونه‌ای طراحی می‌کردند که راننده خودروی لاکچری مقصر جلوه داده شود.

وی اظهار کرد : متهمان با سواستفاده از قیمت بالای قطعات و هزینه‌های گزاف تعمیرات این خودروها، رانندگان را تحت فشار روانی قرار داده و به جای استفاده از بیمه، با ارعاب و تهدید مبالغ کلان، وجوه نقد و مدارک شناسایی از آن‌ها دریافت می‌کردند.

بازداشت اعضای باند تصادفات ساختگی در عباس آباد مازندران

فرمانده انتظامی عباس آباد گفت : پس از شکایت شماری از مالکان خودروهای لوکس، گروه های اطلاعاتی پلیس وارد عمل شده و با انجام اقدامات پیچیده فنی و اطلاعاتی، هر چهار عضو این باند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از مواجهه با ادله پلیس، به ده‌ها فقره اخاذی از خودروهای گران‌قیمت اعتراف کردند و متهمان پس از تکمیل پرونده، بلافاصله با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

عباس آباد با برخورداری از سه نقطه شهری و ۵۰ نقطه روستایی یکی از شهرستان های گردشگرپذیر خطه غربی مازندران است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.