معمای فوتبال حل شد؛ استقلال و تراکتور در لیگ نخبگان، سپاهان در لیگ قهرمانان

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:38
تهران- ایرنا- با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تیم‌های استقلال و تراکتور به عنوان نمایندگان ایران در لیگ نخبگان و تیم سپاهان در صورت گرفتن مجوز حرفه‌ای به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲ معرفی شدند.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عصر امروز با تصمیم‌گیری درباره نمایندگان ایران در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا ۲ همراه بود.

نیمه‌تمام ماندن بازی‌های لیگ برتر به دلیل شرایط جنگی و محدودیت زمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای معرفی نمایندگان ایران تا ۱۰ خردادماه سبب شد تا در نهایت با توجه به جدول فعلی لیگ، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره نمایندگان ایران در آسیا تصمیم‌گیری کند.

براساس تصمیمی که در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گرفته شد، تیم‌های استقلال و تراکتور به عنوان تیم‌های اول و دوم جدول لیگ تا پایان هفته بیست و دوم، به عنوان نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا معرفی شدند.

همچنین تیم سپاهان به عنوان تیم سوم لیگ به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲ معرفی شد.

با توجه به اینکه مجوز حرفه‌ای سپاهان صادر نشده و در صورتی که در استیناف هم اعتراض سپاهانی‌ها رد شود و مجوز حرفه‌ای این تیم صادر نشود، تصمیم گرفته شد که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲ به تیم‌ بعد از سپاهان در جدول؛ در صورتی که مجوز حرفه‌ای بگیرد، داده شود. گل‌گهر، چادرملو و پرسپولیس تیم‌های چهارم، پنجم و ششم هستند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.