پرسپولیس روی چند ملی‌پوش دست گذاشت

خبرورزشی دوشنبه 04 خرداد 1405 - 22:49
باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد نگاه ویژه ای به جذب چند ملی پوش دارد.

وضعیت پرسپولیس در تابستان و نفراتی که این باشگاه جذب خواهد کرد، ارتباط مستقیمی با گرفتن سهمیه آسیایی دارد. هرچند پرسپولیس نسبت به مدعیان دیگر مثل استقلال و سپاهان، در جنگ آسیب کمتری به لحاظ مالی خورد، ولی این باشگاه هم نمی تواند در تابستان بریز و بپاش انجام دهد و هر بازیکنی که دلش خواست را جذب کند. با این حال شرایط برای پرسپولیس کمی بهتر است و دست مدیران این باشگاه برای خرج کردن، کمی بازتر از سایر تیم هاست.

پرسپولیس هنوز به صورت رسمی وارد نقل و انتقالات نشده ولی درحال بررسی اولیه برای انتخاب مدنظر خود است. طبق شنیده ها، از آنجاییکه پرسپولیس تغییرات زیادی در تابستان خواهد داشت، مدیران این باشگاه نگاه ویژه ای به چند ملی پوش حاضر در اردوی تیم ملی دارند و در صورت امکان آن ها را جذب خواهند کرد. این نفرات جزو خوب های لیگ برتر در لیگ بیست و پنجم بودند و حالا شانس بالایی هم برای رفتن به جام جهانی دارند. پرسپولیس درحالی روی این نفرات دست گذاشته که آن ها سن بالایی ندارند و می توانند تا چند سال برای این تیم بازی کنند.

بیشتر بخوانید: بازگشت مرد پرسپولیسی به تیم‌ ملی؛ عبدی سرمربی امید شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.