به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی صالحی دادستان تهران از وصول بیش از ۵ میلیارد یورو ارز به کشور از صادرکنندگانی که به رفع تعهدات ارزی خود در موعد مقرر اقدام نکرده بودند، خبر داد.
دادستان تهران افزود: مقرر شده هیئتی تخصصی در بانک مرکزی با حضور مدیران دستگاههای اجرائی تشکیل شود تا پاسخ استعلامهای قضائی با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.