نامگذاری خیابانی در نیکاراگوئه به یاد شهدای مدرسه میناب

الف دوشنبه 04 خرداد 1405 - 16:42
دولت نیکاراگوئه خیابانی را در این کشور به یاد شهدای میناب نامگذاری کرد.

به گزارش تسنیم، با پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در ماناگوا و مذاکرات صورت گرفته با مقامات شهری، مسئولین شهر کورینتو نیکاراگوئه خیابانی را با نام "فرشتگان میناب" به احترام دانش آموزان شهید دبستان شجره طیبه که در حمله ددمنشانه نیروهای تروریستی آمریکایی به ساختمان این مدرسه به شهادت رسیدند نامگذاری کردند.

پیش تر نیز در روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه سالجاری، مراسم یادبود این شهدا در محل "بوستان بندرعباس" شهر کورینتو با حضور رامین زارع سفیر کشورمان، خانم دارلینگ هرناندز وزیر جوانان نیکاراگوئه، معاون شهردار کورینتو و سایر مقامات شهری و با حضور دانش آموزان مدارس این شهر برگزار شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.