درخواست فرمانده ارتش اسرائیل برای حمله به پایتخت لبنان

همشهری آنلاین دوشنبه 04 خرداد 1405 - 22:14
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه امنیتی خواستار تصویب حمله به بیروت در واکنش به عملیات‌های پهپادی حزب‌الله شد.

به گزارش همشهری آنلاین، منابع مطلع می‌گویند که جلسه امروز (دوشنبه) کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به درخواست «إیال زمیر» رئیس ستاد ارتش این رژیم برگزار شده است.

منابع مطلع می‌گویند که زمیر در این نشست از کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی خواست تا حمله به بیروت را در واکنش به عملیات‌های پهپادی حزب‌الله تصویب کند.

روزنامه «جروزالم‌پست» گزارش داد که وی از اینکه رژیم صهیونیستی به دلیل محدودیت‌های آمریکا، استقلال عمل کامل در لبنان را ندارد، شاکی است.

همچنین «بتزلل اسموتریچ» وزیر دارایی و «ایتمار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم در این جلسه خواستار حمله به مناطق مسکونی بیروت شده و گفتند که «به ازای هر پهپاد انتحاری حزب‌الله، ده ساختمان در بیروت باید فرو بریزد».

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.