عذرخواهی از هواداران لندنی؛‌ وستهام سزاوار حضور در لیگ برتر بود

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:49
تهران- ایرنا- سرمربی مشهور وستهام بعد از سقوط این تیم به رقابت‌های چمپیونشیپ از هواداران عذرخواهی کرد.

به گزارش ایرنا، علی‌رغم پیروزی ۳ بر صفر وستهام در برابر لیدز یونایتد، با توجه به نتایج سایر حریفان این تیم پس از ۱۴ سال فعالیت مستمر در لیگ برتر انگلستان، به دسته پایین‌تر سقوط کرد و راهی چمپیونشیپ شد.

نونو اسپریتو سانتو، سرمربی این تیم که در طول فصل با تغییرات کادر فنی و حضور پاکو خمس سعی در نجات تیم داشت، در نشست خبری پس از بازی ضمن ابراز تأسف عمیق اظهار داشت: غمگین و ناامید هستیم. ما تمام تلاش خود را کردیم، اما برای بقا کافی نبود. ضمن تشکر از حمایت بی‌دریغ هواداران، از آن‌ها بابت این نتیجه عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود:‌ خیلی سخت خواهد بود. فردا و روزهای بعد وقتی واقعاً درک کنید چه چیزی پیش روی شماست، حتی سخت‌تر هم می‌شود. وستهام یک باشگاه لیگ برتری است و سزاوار حضور در این رقابت‌هاست.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.