قوه قضاییه آماده همکاری و مساعدت بیش از گذشته با مجلس است

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:48
تهران- ایرنا- رئیس قوه قضاییه ضمن تبریک به انتخاب مجدد محمدباقر قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: قوه قضاییه آماده است بیش از گذشته با مجلس همکاری و مساعدت داشته باشد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز دوشنبه با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: به برادرم محمدباقر قالیباف که مدیری جهادی و نستوه و میدان‌دیده است، خدا قوت گفته و انتخاب مجدد او به ریاست مجلس با آرای اکثریت نمایندگان را تبریک می‌گویم.

محسنی اژه‌ای اظهار کرد: دکتر قالیباف، حقاً و انصافاً در جنگ‌های ۱۲ روزه و جنگ تحمیلی اخیر و پس از آن، در عرصه‌های «میدان» و «دیپلماسی» جهاد کرد.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: وفق فرمایشات امامین انقلاب، مجلس در رأس امور و ریل‌گذار کشور است وقوه قضاییه آماده است بیش از گذشته با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم آن، همکاری و مساعدت داشته باشد.

قاضی القضات خاطرنشان کرد: در دوره اخیر بیشترین سطح تعامل میان بخش‌های مختلف دستگاه قضا و نمایندگان مجلس برقرار شد؛ با این وجود ما کماکان معتقدیم که امکان گسترش هر چه بیشتر سطح تعاملات میان قوای قضاییه و مقننه وجود دارد.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف امروز دوشنبه چهارم خرداد با رأی حداکثر نمایندگان در اجلاسیه سوم دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در جایگاه ریاست مجلس ابقا شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.