وزیر آموزش و پرورش گفت: در صورتی که تا پایان خرداد شرایط کشور عادی نباشد، امتحانات پایه یازدهم و دوازدهم به صورت عادی و غیرنهایی برگزار میشود تا همه دانش آموزان فارغ التحصیل شوند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در صورتی که تا پایان خرداد شرایط کشور عادی نباشد، امتحانات پایه یازدهم و دوازدهم به صورت عادی و غیرنهایی برگزار میشود تا همه دانش آموزان فارغ التحصیل شوند.
علیرضا کاظمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه لباس سربازی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو سناریو برای نحوه برگزاری امتحانات نهایی پایه های یازدهم و دوازدهم متوسطه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: امتحانات حداقل ۱۵ روز بعد از عادی شدن شرایط کشور و به صورت حضوری برگزار می شود.
کاظمی خاطرنشان کرد: در صورتی که تا پایان خرداد شرایط کشور عادی نباشد، امتحانات پایه یازدهم و دوازدهم به صورت عادی و غیرنهایی برگزار میشود تا همه دانش آموزان فارغ التحصیل شوند.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.