پیام جدید سردار قاآنی درباره سوم و چهارم خرداد/ بیسیم‌های ارتش اسرائیل در سنگرها روشن مانده بود

خبرآنلاین دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:34
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی نوشت: مقاومت امروز فلسطین عزیز و لبنان قهرمان هم باعث آزادی قدس شریف خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، در فضای مجازی نوشت: 

حماسه ۳خرداد۶۱ زمینه‌ساز حماسه پرافتخار ۴خرداد۷۹ برای حزب‌الله قهرمان بود که رژیم صهیونیستی را از جنوب لبنان اخراج کرد.

ارتش رژیم فراری شد در حالیکه ‌بیسیم‌هایشان روشن و همه امکاناتشان در سنگرها جا مانده بود.

مقاومت امروز فلسطین عزیز و لبنان قهرمان هم باعث آزادی قدس شریف خواهدشد.

پیام جدید سردار قاآنی درباره سوم و چهارم خرداد/ بیسیم‌های ارتش اسرائیل در سنگرها روشن مانده بود

29218

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.