استاندار گیلان: دستگاه‌های اجرایی برای درمان و معیشت ایثارگران تلاش بیشتری کنند

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 16:11
رشت- ایرنا- استاندار گیلان گفت: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مسئول باید با هم‌افزایی و هماهنگی، تمامی ظرفیت‌های لازم برای درمان، معیشت و تکریم خانواده‌های ایثارگران را به‌کار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی حق شناس در دیدار با یکی از جانبازان حوادث اخیر اظهار کرد: امنیت، اقتدار و آرامش امروز کشور مرهون جانفشانی شهدا، ایثارگران و نیروهای مخلص نظام اسلامی است و خدمت به این عزیزان، وظیفه‌ای ملی و انقلابی محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان ضمن دیدار و گفت‌وگو با این جانباز سرافراز، بر ضرورت تکریم ایثارگران و پیگیری مستمر روند درمان و حمایت از آنان تأکید کرد.

استاندار گیلان در این دیدار با تجلیل از روحیه ایثار، مقاومت و وفاداری جانبازان انقلاب اسلامی بیان کرد: پیگیری مستمر روند درمان و حمایت از جانبازان باید ضرورت دستگاه‌های مربوطه باشد.

حق شناس در این دیدار که سردار دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان نیز حضور داشت، از نزدیک در جریان روند درمان تکمیلی و اقدامات حمایتی انجام‌شده قرار گرفت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.