تداوم وزش باد در تهران

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 17:21
مدیر کل هواشناسی تهران از تداوم وزش باد برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در تهران خبر داد.

 حمیدرضا خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان تهران از تداوم وزش باد شدید همراه با خیزش خاک در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایرنا،  وی در ادامه گفت: به دلیل وزش باد شدید برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هشدار سطح زرد رنگ صادر می شود و به همین منظور احتمال بروز خسارت در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بیشتر است و به مردم توصیه می شود از اتراق در این مناطق خودداری کنند و مراقب سقوط اجسام به ویژه درختان باشند و تا حد امکان در ساعات عصر و شامگاهی در بوستان ها زیر درختان قرار نگیرند.

وی افزود: این شرایط جوی تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت که البته در نیمه جنوبی، غربی، مناطق مرکزی و ارتفاعات در بعضی ساعت‌ ها وزش باد خیلی شدید و احتمال رخداد توفان و در مناطق جنوبی غربی و مرکزی گاهی خیزش یا انتقال گرد و خاک و کاهش شعاع دید و کیفیت هوا پیش‌ بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران برای روز دوشنبه صاف و وزش باد گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌ بینی می‌ شود.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.