بیش از دو هزار کارگر و بازنشسته تأمین اجتماعی با امضای نامهای به رئیسجمهور، خواستار انجام مشورت با نمایندگان منتخب خود در قالب گفتوگو و رایزنی شدند. آنان تأکید کردند همانطور که برای عبور از بحرانهای اقتصادی با فعالان این حوزه مشورت میشود، نمایندگان کارگران نیز باید در فرآیند تصمیمگیری نقش داشته باشند.
به گزارش خبرنگار رکنا، جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی در نامهای به رئیسجمهور، خواستار گفتوگو با نمایندگان منتخب خود شدند. در این نامه که به امضای بیش از دو هزار کارگر و بازنشسته رسیده، تأکید شده همانگونه که با فعالان اقتصادی برای عبور از بحران رایزنی میشود، صدای نمایندگان کارگران نیز باید شنیده شود.

منبع خبر "
رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.