طلسم تکواندوی زنان شکسته شد/ صید دو برنز قبل از فینال جذاب ناهید کیانی

ورزش سه یکشنبه 03 خرداد 1405 - 10:44
ناهید کیانی به فینال مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا رسید، اما دو تکواندوکار دیگر برنزی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا ۲۰۲۶ در‌ مغولستان به ایستگاه پایانی رسید و در روز آخر بالاخره طلسم مدال نگرفتن زنان تکواندوکار ایران شکسته شد.

در وزن ۶۲- کیلوگرم، یلدا ولی نژاد در دور نخست مقابل پوجا از هند به برتری رسید. وی سپس مقابل ساسیکارن از تایلند ۲ بر صفر به پیروزی رسید. وی سپس مقابل کیم یان از کره جنوبی در ۲ راند و با نتایج ۱۰ بر صفر و ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما با شكست در این دیدار به مدال برنز رسید تا اولین مدال آور تیم‌ زنان ایران باشد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، امیررضا صادقیان ابتدا هوانگ از چین تایپه را ۲ بر صفر شکست داد و سپس باتیرخان از قزاقستان را در ۲ راند شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او با شکست مقابل حریف کره ای به مدال برنز رسید.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک در دور نخست مقابل آرانیا از هند در ۲ راند و با نتایج ۳ بر صفر و ۸ بر صفر به برتری رسید. کیانی در دومین مبارزه مقابل حریف خود از اردن ۲ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کیانی در راند نخست این مبارزه ۲ بر صفر شکست خورد اما در ۲ راند بعدی با نتایج ۴ بر ۳ و ۲ بر صفر به برتری رسید. کیانی در نهایت با شکست حریف چین تایپه به فینال رسید تا در یک قدمی مدال طلا قرار بگیرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.