قتل عجیب جوان کاسب به دست همکارش | پزشکی قانونی گفت که پسرم...

همشهری آنلاین یکشنبه 03 خرداد 1405 - 08:59
زن میانسالی با مراجعه به پلیس از همکار پسرش به اتهام قتل او با مواد مخدر شکایت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز زنی میانسال با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی گفت: «من ۵ فرزند دارم و مهدی آخرین فرزندم بود. او در قلعه حسن‌خان در غرب استان تهران کناف‌کاری می‌کرد.

۲۵ بهمن سال گذشته، در خانه بودم که مهدی بدحال به خانه آمد. درست حرف نمی‌زد. او را سریع به بیمارستان رساندم، اما بعد از اقدامات اولیه درمانی پسرم به بیمارستانی در تهران انتقال یافت و بستری شد. پس از گذشت ۶ روز پزشکان گفتند مرگ مغزی شده و اگر تمایل داشته باشیم می‌توانیم اعضای بدنش را اهدا کنیم رضایت دادم. کلیه‌ها و کبد مهدی به ۳ بیمار اهدا شود.

پس از اعلام پزشکی قانونی متوجه شدم او بر اثر مسمومیت با شیشه فوت کرده است و به مرگ او مشکوک شدم. از طریق دوستانش دریافتم مهدی آخرین بار با پسر جوانی که با او کار می‌کرده دیده شده است. سراغش رفتم که نبود.

با پیگیری موضوع متوجه شدم همکار پسرم معتاد است و مشتقات شیشه را در نوشیدنی حل کرده و به خورد پسرم داده که باعث مرگ مغزیش شده است. حالا از او به اتهام قتل عمد شکایت دارم.»

محمدجواد شفیعی بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با توجه به اینکه حادثه در شهرستان قلعه حسن‌خان (شهر قدس) رخ داده است، پرونده با نبود صلاحیت رسیدگی به دادسرای این شهرستان ارسال شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.