رایزنی آل ثانی با بن زاید درباره مذاکرات ایران و آمریکا

الف شنبه 02 خرداد 1405 - 22:00
نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در تماس تلفنی با مشاور امنیت ملی امارات بر اهمیت حمایت از تلاش‌های میانجیگری جاری برای دستیابی به توافق صلح پایدار تاکید کرد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری قنا، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و طحنون بن زاید مشاور امنیت ملی امارات تلفنی گفتگو کردند.

در این تماس تلفنی روابط دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تلاش‌های میانجیگری پاکستان میان آمریکا و ایران مورد بررسی قرار گرفت.

دو طرف همچنین درباره هماهنگی تلاش‌ها برای حمایت از میانجیگری با هدف کاهش تنش که به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک می‌کند رایزنی کردند.

بن عبدالرحمن در ادامه بر اهمیت حمایت از تلاش‌های میانجیگری جاری برای دستیابی به توافق صلح پایدار تاکید کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.