۶ متخلف شکار و صید در شادگان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 20:33
شادگان ـ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شادگان گفت: ۶ شکارچی و صیاد متخلف در شهرستان شادگان دستگیر و پرونده آن‌ها برای اقدامات بعدی تحویل مقام قضایی شد.

سید محمدحسن فقیه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دو ماه سال‌جاری مأموران یگان حفاظت این شهرستان در مأموریت گشت و کنترل در تالاب بین المللی شادگان، برای صید غیر مجاز ( صید با برق) پنج پرونده و برای شکار پرنده یک پرونده تشکیل شد که پرونده های آن‌ها برای اقدامات بعدی تحویل مقام قضائی شد.

یادآور شد: متهمان این پرونده ها به مراجع قضائی شادگان معرفی شده اند تا طبق قانون با وی برخورد شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شادگان ادامه داد: در صورت برخورد با هرگونه تخلف زیست‌محیطی و دست‌اندازی به طبیعت، مأموران یگان حفاظت این اداره بدون هیچ‌گونه مماشات و چشم‌پوشی، با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهند نمود.

فقیه در پایان از مردم شادگان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست‌محیطی، موضوع را از طریق سامانه ۱۵۴۰ به محیط زیست استان خوزستان گزارش دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.