ضبط شمش نقره قاچاق و جریمه ۱.۴ میلیاردی در شعبه تعزیرات شهرری

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 18:51
ری- مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از ضبط شمش‌های نقره قاچاق و محکومیت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی متخلف در شهرری خبر داد.

به گزارش مهر، داریوش جودکی،بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، از ضبط شمش‌های نقره قاچاق و محکومیت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی متخلف در شهرری خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: پرونده قاچاق ۲ کیلوگرم شمش نقره به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم تعزیرات حکومتی شهرری مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی از سوی متهم، اتهام انتسابی را محرز تشخیص داد و رأی به ضبط کالا و پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل یک برابر ارزش ریالی کالای کشف‌شده صادر کرد.

جودکی خاطرنشان کرد: این پرونده بر اساس گزارش پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر کشف کالای قاچاق، برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.