خضریان: آمریکا در حال از دست دادن زمان است نه ایران

فرارو شنبه 02 خرداد 1405 - 11:48
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: ترامپ ادعا می‌کند که ایران برای توافق زمان ندارد و فرا متن این اظهارات این است که خود آمریکا در حال از دست دادن زمان است.

علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به تحولات و گمانه زنی های اخیر در مورد مذاکرات بین ایران و آمریکا اظهار داشت: با توجه به اینکه در چند موضوع مانند مدیریت تنگه هرمز، جبهه مقاومت، عدم امکان خروج مواد هسته ای از خاک کشور هیچ عقب نشینی ای از سوی جمهوری اسلامی ایران انجام نخواهد شد و از طرفی هم سابقه زیاده خواهی آمریکا و تلاش برای فشار از سوی افکار عمومی و تکرار ادعاهای قبلی در فضای رسانه ای، فکر نمی‌کنم به توافقی نزدیک شده باشیم.

به گزارش ایلنا، وی افزود: به همین دلیل است که ترامپ ادعا می‌کند که ایران برای توافق زمان ندارد و فرا متن این اظهارات این است که خود آمریکا در حال از دست دادن زمان است .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تحولات داخلی آمریکا و رسانه های غربی و آمریکایی و همچنین رای اخیر سنای ایالات متحده علیه نشان می‌دهد افکار عمومی در آمریکا علیه ترامپ شکل گرفته است و کسی حاضر نیست در آمریکا مسئولیت شکست این کشور مقابل جمهوری اسلامی را بپذیرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.