برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان «یادواره شهدای میناب»

صدا و سیما جمعه 01 خرداد 1405 - 21:17
رقابت‌های انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان «یادواره شهدای میناب» جهت حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان «یادواره شهدای میناب»

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، این رقابت‌ها با هدف شناسایی و انتخاب نفرات برتر تیم ملی بانوان جهت حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ برگزار می‌شود و ملی‌پوشان دعوت‌شده از استان‌های مختلف کشور در این مسابقات به یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
بر این اساس، رومینا تاجیک، پریا اسکندری، ساره امینیان، فردوس فروغی و زهرا رباطی از تهران، فاطمه احمدزاده و آیدا عنایتی از خراسان رضوی، سیده آیسان شوریده ضیابری و ثنا حسنلوفرد از زنجان و آیسان زارعی از آذربایجان شرقی در این رقابت‌ها حضور دارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.