تماس تلفنی وزیر کشور پاکستان با همتای سعودی

خبرگزاری تسنیم جمعه 01 خرداد 1405 - 20:42
وزارت کشور عربستان اعلام کرد که شاهزاده عبدالعزیز بن سعود وزیر کشور سعودی و همتای پاکستانی وی گفتگو کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ وزارت کشور عربستان از تماس تلفنی شاهزاده عبدالعزیز بن سعود وزیر کشور سعودی و همتای پاکستانی خبر داد.

در صفحه وزارت کشور عربستان در شبکه ایکس آمده است: شاهزاده عبدالعزیز بن سعود بن نایف بن عبدالعزیز وزیر کشور پادشاهی سعودی و محسن رضا نقوی وزیر کشور و مبارزه با تروریسم در جمهوری اسلامی ایران گفتگو کردند.

این گزارش حاکی است که این تماس تلفنی از سوی وزیر کشور پاکستان صورت گرفته است.

بر اساس بیانیه وزارت کشور سعودی، طی این تماس تلفنی، مسائلی که دو طرف به آن اهتمام دارند، مورد بررسی قرار گرفت و ابعاد مختلف همکاری و هماهنگی امنیتی میان دو کشور برادر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.