عاصم منیر وارد تهران شد

صدا و سیما جمعه 01 خرداد 1405 - 20:27
فرمانده ارتش پاکستان در چارچوب میانجی گری میان ایران و آمریکا به منظور خاتمه جنگ و حل اختلافات وارد تهران شد.

عاصم منیر وارد تهران شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما،  ​فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان عصر روز جمعه برای ادامه رایزنی‌ها به عنوان میانجی میان تهران و واشنگتن و در ادامه تبادل پیام و پیشنهادات وارد تهران شد.

پیش از این نیز سیدمحسن نقوی وزیر کشور پاکستان در این چارچوب از روز چهارشنبه هفته جاری در تهران به سر می‌برد. نقوی شنبه هفته جاری هم به تهران آمد و مذاکرات را با مقامات ایرانی از جمله رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزیر خارجه و وزیر کشور پیگیری کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.