سیفی طلایی شد،رستمی به نشان برنز دست یافت

صدا و سیما جمعه 01 خرداد 1405 - 19:52
در ادامه مسابقات آزاد پاراوزنه‌برداری الجزایر، علیرضا سیفی در دسته ۶۵ کیلوگرم طلایی شدو روح اله رستمی به نشان برنز دست یافت.

نمایندگان ایران نشان طلا و برنز کسب کردند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،در دومین روز از رقابت‌های آزاد پاراوزنه‌برداری که در الجزایر در حال برگزاری است، علیرضا سیفی در دسته ۶۵ کیلوگرم امروز جمعه به روی تخته رفت و در حرکت‌های اول و دوم موفق به مهار وزنه‌های ۱۸۳ و ۱۸۸ کیلوگرم شد و توانست به نشان طلا دسته ۶۵ کیلوگرم دست پیدا کند.

در ادامه این مسابقات، روح اله رستمی ملی پوش دسته ۸۸ کیلوگرم در حرکت اول خود وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی را مهار کرد و در حرکت‌های دوم و سوم به ترتیب وزنه‌های ۱۸۰ و ۱۹۰ کیلوگرم را بالای سر برد و با ثبت رکورد ۵۴۰ کیلوگرم نشان برنز مجموع را کسب کرد.

پیش از این مهدیه محمدیان در دسته ۵۵ کیلوگرم به نشان برنز و نقره مجموعه مسابقات و علیرضا ایزدی در دسته ۵۹ کیلوگرم به نشان برنز و در مجموع حرکت‌ها به نشان طلا دست پیدا کردند.

مسابقات پاراوزنه برداری آزاد الجزایر تا سوم خرداد ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.