امتحانات مدارس خراسان شمالی غیرحضوری برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 19:25
بجنورد- آموزش و پرورش خراسان شمالی اعلام کرد امتحانات پایانی نوبت دوم دانش‌آموزان متوسطه به صورت غیرحضوری و ارزشیابی ابتدایی‌ها به شکل کیفی-توصیفی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با وجود آمادگی کامل زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی انجام‌شده برای برگزاری حضوری امتحانات، با بررسی آخرین وضعیت ارزشیابی نوبت دوم در سایر استان‌های کشور و به منظور ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در نحوه ارزشیابی، تمامی امتحانات پایانی نوبت دوم در دوره‌های متوسطه اول، متوسطه دوم نظری و هنرستان‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، ارزشیابی دانش‌آموزان دوره ابتدایی نیز به صورت کیفی-توصیفی انجام خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های یازدهم و دوازدهم پس از عادی شدن شرایط کشور و بر اساس تصمیم وزارت آموزش و پرورش تعیین و اعلام می‌شود.

آموزش و پرورش خراسان شمالی همچنین تأکید کرد مدیران مدارس موظف به اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و اطلاعیه‌های ابلاغی هستند و هرگونه اجرای سلیقه‌ای امتحانات نوبت دوم خارج از ضوابط تعیین‌شده، تخلف محسوب خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.