
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سید عبدالملک بدرالدین تأکید کرد که وقتی رئیسجمهور آمریکا با مشکلات اقتصادی بزرگی روبهرو میشود، برای به دست آوردن تریلیونها دلار به کشورهای عربی، به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس، روی میآورد.
سید عبدالملک بدرالدین در مورد تحولات یمن گفت که هدف عربستان سعودی کاملاً واضح و آشکار است، سعودیها میخواهند مردم یمن را مطیع و تحت کنترل خود و زیر نظر آمریکا نگه دارند.
رهبر انصارالله یمن تصریح کرد که یمن زیر بار یک کمیته چهارجانبه آمریکایی، انگلیسی، اسرائیلی و سعودی نخواهند رفت.