بستری شدن ستاره پرسپولیس به دلیل حمله قلبی

برترین‌ها جمعه 01 خرداد 1405 - 18:37
محمد عباس‌زاده، مهاجم نساجی، به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شد و غیبت او در دو بازی اخیر با خبر شوکه‌کننده مربی تیم همراه بود.

ورزش‌سه: محمد عباس‌زاده، مهاجم نساجی، به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شد و غیبت او در دو بازی اخیر با خبر شوکه‌کننده مربی تیم همراه بود.

u2m0g0vd7_11zon

محمد عباس زاده مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور که درنقل و انتقالات زمستانی به نساجی مازندران برگشت و در تیم شهر خود توپ می زند، چند روزی است دچار بیماری شده است.

غیبت عباس زاده در دو بازی اخیر نساجی با سوال هایی از سوی هواداران و خبرنگاران مواجه شده بود که دیروز حمید عبداللهی مربی نساجی این ابهام ها را با خبری شوکه کننده برطرف کرد.

وقتی در نشست خبری از مربی نساجی درباره وضعیت عباس زاده سوال شد، او پاسخ داد: «ایشان مصدوم نیست. یک کسالتی دارد که در بیمارستان بستری است و در شرایط تمرینی نبود. متاسفانه مشکل قلبی برایش پیش آمده و آرزو می کنیم سلامتی اش را زودتر به دست بیاورد و برگردد. مهم این است که ایشان را سلامت ببینیم.»

عباس زاده که یکی از ستاره های محبوب در قائمشهر محسوب می‌شود و کاپیتان نساجی است فعلا تحت مراقبت قرار دارد و باید دید چه زمانی به بهبودی کامل می رسد.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.