پیش بینی هوای تهران برای شنبه ۲ خرداد

خبرآنلاین جمعه 01 خرداد 1405 - 18:25
در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد و افزایش دما پیش بینی می شود.

به گزارش خبرآنلاین،مدیرکل هواشناسی تهران از وزش باد همراه با آسمان ابری در این استان خبر داد.

ایرنا در خبری نوشت:حمیدرضا خورشیدی روز جمعه گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد و افزایش دما پیش بینی می شود.

وی افزود: وزش باد همراه با خیزش خاک در مناطق جنوبی و غربی بیشتر خواهد بود و همچنین در ۲۴ ساعت آینده شاهد افزایش دما تا حداکثر پنج درجه خواهیم بود.

آسمان ابری همراه با وزش باد در تهران

مدیرکل هواشناسی استان تهران خاطرنشان کرد: آسمان تهران در روز شنبه صاف تا کمی ابری و در ساعات عصرگاهی افزایش باد با کمترین دمای ۱۶ و بیشترین دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.