عبور ۳۱ فروند کشتی با هماهنگی سپاه از تنگه هرمز

فرارو پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 19:16
نیروی دریایی سپاه از عبور ۳۱ فروند کشتی از تنگه هرمز خبر داد.

روابط‌ عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۳۱ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینربر و سایر کشتی‌های تجاری با هماهنگی و تأمین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند. 

در اطلاعیه روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران نوشته شده: علی‌رغم تجاوز ارتش تروریستی امریکا و ایجاد ناامنی بی‌سابقه در کل خلیج‌فارس و به طور خاص تنگه هرمز، نیروی دریایی سپاه تلاش نمود مسیر مشخص و ایمنی برای عبور و استمرار تجارت جهانی ایجاد نماید.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.