زخمی شدن عالی رتبه ترین افسر صهیونیست در لبنان 

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:31
وب سایت عبری والا گزارش داد که فرمانده تیپ 401 ارتش رژیم صهیونیستی و تعدادی دیگر از نظامیان صهیونیست در نتیجه انفجار پهپاد حزب الله در داخل خانه ای در جنوب لبنان مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های صهیونیست، در نتیجه انفجار پهپاد حزب الله در داخل منزلی در جنوب لبنان تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی مجروح شدند که از جمله آنها فرمانده تیپ 401 ارتش است.

بنا بر اعلام رسانه های صهیونیستی بالگردها در حال انتقال مجروحان ناشی از انفجار پهپادی هستند که حزب الله به سمت ساختمان محل استقرار نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، پرتاب کرد.

بر اساس این گزارش یک پهپاد بمب گذاری شده متعلق به حزب الله که با فناوری فیبر نوری کار می کند، در داخل ساختمانی که ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان در آن مستقر بود، منفجر شد که منجر به مجروح شدن فرمانده تیپ 401 و تعدادی از سربازان شد.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند که آژیرهای خطر در منطقه کریات شمونه و اطراف آن و منطقه المالکیه در الجلیل علیا به دلیل ترس از نفوذ پهپادها به صدا درآمد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.