تقوی سفیر سازمان بهزیستی کشور شد

صدا و سیما سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 15:02
رئیس سازمان بهزیستی کشور در حکمی سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران را به عنوان «سفیر سازمان بهزیستی کشور در بخش مسئولیت اجتماعی» منصوب کرد.

تقوی سفیر سازمان بهزیستی کشور شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان دیدار سید میلاد تقوی با سید جواد حسینی رئیس سازمان بهزیستی کشور، با توجه به فعالیت‌های گسترده فدراسیون والیبال در حوزه مسئولیت اجتماعی و نقش تاثیرگذار جامعه ورزش در ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی، رئیس فدراسیون والیبال به عنوان سفیر سازمان بهزیستی کشور معرفی شد.

در متن حکم سید جواد حسینی آمده است:

«با عنایت به سوابق درخشان جنابعالی در عرصه ورزش کشور، نقش موثر در ترویج فرهنگ سلامت و نشاط اجتماعی و جایگاه ملی و مردمی شما در میان نسل‌های مختلف ورزشکاران و جوانان، بدین وسیله به عنوان سفیر سازمان بهزیستی کشور در بخش مسئولیت اجتماعی منصوب می‌گردید.»
رئیس سازمان بهزیستی کشور در این حکم، بر استفاده از ظرفیت گسترده جامعه ورزش و چهره‌های ملی برای ترویج مفاهیم سلامت، تقویت فرصت‌های برابر، حمایت از اقشار نیازمند و توسعه فرهنگ «ورزش برای همه» تاکید کرده است.
همچنین در این دیدار، بر نقش ورزش در ارتقای کیفیت زندگی سالمندان، افراد دارای معلولیت و خانواده‌های ایرانی تاکید و مقرر شد همکاری‌های مشترک میان فدراسیون والیبال و سازمان بهزیستی کشور توسعه پیدا کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.