سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: هرگونه تجاوز جدید با پاسخ قوی‌تر مواجه خواهد شد

فرارو سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 10:04
ابراهیم رضایی با بیان اینکه «ما برای همه سناریوها آماده‌ایم»، گفت: هرگونه تجاوز جدید به ایران فقط شرمساری بیشتری برای ترامپ به ارمغان خواهد آورد و پاسخ ما قوی‌تر از پیش خواهد بود.

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با یک شبکه تلویزیونی عرب‌زبان به گفتگو درباره تمهیدات ایران برای شروع جنگ احتمالی پرداخت.

به گزارش صداوسیما به نقل از المسیره، ابراهیم رضایی گفت: هرگونه تجاوزی علیه کشورمان با پاسخی قوی‌تر مواجه خواهد شد و ما برای همه سناریوها آماده‌ایم. 

وی افزود: آمریکایی‌ها یا باید تسلیم دیپلماسی و شرایط ما شوند یا تسلیم قدرت موشک‌های ما. 

این مقام ارشد ایرانی هشدار داد: هرگونه تجاوز جدید به ایران فقط شرمساری بیشتری برای ترامپ به ارمغان خواهد آورد. تاریخ تنگه هرمز هرگز به حالت سابق خود باز نخواهد گشت و هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را بدون رضایت ما باز کند. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: ما در حال اجرای یک چارچوب قانونی جدید هستیم که در مجلس تصویب خواهد شد تا تنگه هرمز را مدیریت کند. تحت این چارچوب، کشتی‌های دشمن اجازه عبور از آن را نخواهند داشت.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.