سخنگوی وزارت دفاع: آمریکایی ها یا باید تسلیم شرایط ما شوند یا قدرت موشکی ما

فرارو دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 20:25
سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: ترامپ هرگز از یاوه‌گویی و دروغ گفتن در مورد نابودی قابلیت‌های دفاعی ما دست بر نمی‌دارد.

سردار رضا طلایی‌نیک، سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: اعتبار آمریکا به دست نیروهای ما از بین رفته است و بخش قابل توجهی از توانایی‌های ما هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

به گزارش ایسنا، وی که با شبکه خبری المسیره گفت‌وگو می‌کرد، افزود: امروز، محور مقاومت نیز منسجم‌تر و قوی‌تر از همیشه است. ما به هرگونه تجاوزی علیه کشورمان با شدت بیشتری پاسخ خواهیم داد و برای همه سناریوها آماده هستیم.

رضایی تأکید کرد آمریکایی ها یا باید تسلیم دیپلماسی و شرایط ما شوند یا تسلیم قدرت موشکی ما.

سردار طلایی نیک اضافه کرد: هرگونه تجاوز جدید تنها شرمساری بیشتری برای ترامپ به ارمغان خواهد آورد و تاریخ تنگه هرمز هرگز به آنچه که قبلا بود، باز نخواهد گشت و هیچ قدرتی قادر به گشودن آن بدون رضایت ما نیست.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران خاطرنشان کرد: ما در حال اجرای یک نظام حقوقی جدید و تصویب آن در مجلس شورا برای مدیریت تنگه هستیم که بر اساس آن کشتی‌های دشمن اجازه عبور از آن را نخواهند داشت.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.