گفتگوها با آمریکا از طریق میانجیگری پاکستان ادامه دارد؟

فرارو دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 11:27
اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: در مورد موضوع غنی سازی و مواد اورانیوم گمانه زنی‌هایی مطرح کردند که ما اعلام کردیم مبنایی ندارد. هفته گذشته علی‌رغم اینکه طرف‌های آمریکایی به‌طور علنی اعلام کردند طرح ایران مردود است، ما از طرف میانجی پاکستانی مجموعه‌ای از نکات و ملاحظات اصلاحی را دریافت کردیم. بنابراین از روز بعد از ارسال نقطه‌نظرات ما به طرف آمریکایی، از طرف پاکستان مجموعه‌ای از پیشنهادات را دریافت کردیم که در این چند روز بررسی شد و هم‌چنان که دیروز اعلام شد، متقابلا نقطه‌نظرات ما به طرف آمریکایی منعکس شده است. روند مذاکره با میانجیگیری پاکستان ادامه دارد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.