برخورد دو جنگنده آمریکایی در جریان یک نمایشگاه هوایی

عصر ایران یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 23:56
دو فروند جنگنده EA-18G گرولر ارتش آمریکا یکشنبه‌شب در جریان یک نمایش هوایی در ایالت آیداهو با یکدیگر برخورد کرده و سقوط کردند. این حادثه در نزدیکی یک پایگاه نیروی هوایی رخ داد و چهار خدمه پرواز پیش از سقوط موفق به ایجکت شدند.

 دو جنگنده EA-۱۸G Growler آمریکا یکشنبه شب در جریان یک نمایش هوایی در ایالت آیداهو با یکدیگر برخورد کرده و سقوط کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، این حادثه در جریان برگزاری «نمایشگاه هوایی گانفایر اسکایز» رخ داده و دو هواپیمای مذکور در دو مایلی پایگاه نیروی هوایی «ماونتین هوم» سقوط کردند.

چهار خلبان و کمک خلبان پیش از سقوط، از هواپیما ایجکت کردند.

یک سخنگوی پایگاه نیروی هوایی ماونتین هوم به رویترز گفت که این حادثه در دست بررسی است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.