ناو «یواس‌اس تریپولی» در ماموریت ضدایرانی سنتکام

فرارو یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 20:14
سنتکام با انتشار پیامی در شبکه ایکس ادعا کرد که از آغاز محاصره دریایی در تنگه هرمز مسیر 81 کشتی را تغییر داده است.

فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی (سنتکام) با انتشار عکسی از یک ملوان آمریکایی روی عرشه ناو تهاجمی «یواس‌اس تریپولی» درشبکه ایکس  مدعی شد که این ناو در چارچوب محاصره دریایی آمریکا علیه ایران به ماموریت خود ادامه می‌دهد.

در ادامه این پیام ادعا شده است: «از  ۱۷ مه، نیروهای آمریکایی تاکنون ۸۱ فروند کشتی تجاری را تغییر مسیر داده و ۴ فروند دیگر را نیز از کار انداخته‌اند تا تحریم‌های ضدایرانی را اجرایی کنند.»

سنتکام

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.