آژانس بین المللی انرژی اتمی: سطح تشعشات نیروگاه براکه طبیعی است

خبرآنلاین یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 17:01
آژانس بین المللی انرژی اتمی به ادعای حمله پهپادی به نیروگاه هسته ای براکه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز یکشنبه به ادعای حمله پهپادی به نیروگاه هسته ای براکه امارات واکنش نشان داد.

بنابر روایت مهر، این آژانس بیان کرد که امارات اعلام کرده است که سطح تشعشعات در نیروگاه هسته‌ای براکه پس از حمله پهپادی در حد طبیعی است و هیچ‌گونه تلفات یا آسیبی گزارش نشده است.

گفتنی است که ساعاتی قبل، دفتر اطلاع رسانی ابوظبی مدعی حمله پهپادی به نیروگاه انرژی هسته‌ای «براکه» در ابوظبی شد.

این مرکز اشاره کرد که یک ژنراتور برق در خارج از محیط داخلی نیروگاه براکه پس از حمله پهپادی دچار آتش سوزی شد.

دفتر اطلاع رسانی ابوظبی اعلام کرد که آتش سوزی ناشی از حمله پهپادی بوده و این حادثه هیچ خسارتی نداشته و تاثیری بر سطوح ایمنی پرتوی و تشعشعات نداشته است.

این نهاد اشاره کرد که سازمان نظارت هسته ای تاکید کرده است که آتش سوزی تاثیری بر سلامت نیروگاه یا سیستم های آن نداشته است.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.