پیام تسلیت وزیر نفت در پی جان باختن شماری از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

صدا و سیما یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 15:27
وزیر نفت در پیامی حادثه واژگونی اتوبوس در محورعسلویه -کنگان که منجر به جان باختن و مصدومیت شماری از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی شد تسلیت گفت.

 

پیام تسلیت وزیر نفت در پی جان باختن شماری از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما متن پیام محسن پاک‌نژاد به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حادثه تلخ و تاسف‌بار واژگونی اتوبوس در محور عسلویه به کنگان که منجر به جان باختن و مصدومیت شماری از همکاران عزیزمان شد، موجب اندوه و تأثر عمیق اینجانب و دیگر ارکان صنعت نفت شد.

لازم است مدیران و مسئولان ذیربط ضمن رسیدگی به وضعیت خانواده‌های داغدار، هرچه سریعتر نسبت به بررسی علل بروز حادثه اقدام و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی به عمل آورند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی صمیمانه با خانواده‌های داغدار و همکاران سخت کوش ایشان در مجتمع گاز پارس جنوبی، این سانحه اندوهبار را تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای جان‌باختگان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و برای مصدومان شفای عاجل مسئلت دارم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.