واژگونی اتوبوس کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 14:55
یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، در محور مواصلاتی عسلویه-سیراف دچار سانحه واژگونی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، امروز، (یکشنبه، ۲۷ اردیبهشت)، اتوبوس حامل کارکنان خدوم و زحمتکش این مجتمع که عازم شهر کرمانشاه بودند، در محور مواصلاتی عسلویه–سیراف دچار سانحه واژگونی شد.

بنابر این گزارش، متأسفانه در این حادثه دلخراش، ۶ نفر از همکاران جان خود را از دست دادند. این مصیبت وارده را به خانواده‌های داغدار و به خانواده بزرگ صنعت نفت و گاز، به خصوص همکاران‌مان در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی تسلیت عرض می‌کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.