ادعای امارات: به نیروگاه هسته‌ای براکه حمله پهپادی شد

خبرآنلاین یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 14:05
نهادهای دولتی امارات متحده عربی ادعا کردند که حمله پهپادی به محوطه اطراف نیروگاه هسته‌ای براکه در این کشور انجام شده‌است.

به گزارش خبرآنلاین، مقام‌های ابوظبی از حادثه آتش سوزی در یک ژنراتور الکتریکی در خارج از محیط داخلی نیروگاه هسته ای براکه در منطقه الظفره، خبر دادند.

بنا به ادعای امارات این آتش‌سوری ناشی از حمله پهپاد رخ داد، هیچ آسیبی گزارش نشده است، و هیچ تاثیری بر سطح ایمنی رادیولوژیکی وجود ندارد. 

دفتر اطلاع‌رسانی حکومت ابوظبی اعلام کرده‌است تمام اقدامات پیشگیرانه انجام شده است و به‌روزرسانی‌های بعدی به محض در دسترس قرار گرفتن ارائه خواهد شد.

سازمان فدرال مقررات هسته ای (FANR) تأیید کرد که آتش سوزی بر ایمنی نیروگاه یا آمادگی سیستم های ضروری آن تأثیری نداشته است و همه واحدها به طور عادی کار می کنند.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.