واژگونی تانکر سوخت در محور دامغان به شاهرود؛ عملیات برای نجات مصدوم

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 11:08
سمنان- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی تانکر حمل سوخت گازوئیل در محور دامغان به شاهرود خبر داد و گفت: عملیات نفس گیر برای نجات مصدوم با موفقیت انجام شد.

علیرضا باغبان در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع حادثه واژگونی تانکر حمل سوخت گازوئیل کیلومتر هشت محور دامغان به شاهرود حوالی ۸:۲۱ روز یکشنبه خبر داد و بیان کرد: بلافاصله امدادگران پایگاه نعیم آباد با این ماموریت اعزام شدند.

وی با اشاره به انجام عملیات نفس گیر برای نجات جان مصدوم حادثه، توضیح داد: مصدوم با تلاش آتش نشانان و هلال احمر رها سازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: از رانندگان درخواست داریم تا با استراحت به موقع و خواب کافی سفر خوبی برای خود رقم بزنند.

باغبان افزود: پرهیز از سرعت، رعایت فاصله طولی مناسب و همچنین تمرکز و توجه به جلو تضمین کننده ایمنی و سلامت رانندگان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.