وداع پر عشق لواندوفسکی با هواداران بارسلونا

فرارو شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 17:12
رابرت لواندوفسکی با انتشار پستی احساسی از هواداران بارسلونا خداحافظی کرد.

رابرت لواندوفسکی مهاجم کهنه‌کار بارسلونا بعد از چهار سال حضور، با اتمام قراداد در تابستان امسال از جمع آبی‌واناری ها جدا خواهد شد.

حالا این مهاجم لهستانی با انتشار پستی جدایی خود را از بارسلونا تایید کرد و از هواداران این تیم خداحافظی کرد. لواندوفسکی نوشت:

پس از چهار سال پر از چالش‌ها و کار سخت، وقت آن رسیده است که ادامه دهم.با احساسی که ماموریت کامل شده ترک می‌کنم. ۴ فصل، ۳ قهرمانی.

هرگز عشقی که از طرف هواداران از همان روزهای اول دریافت کردم را فراموش نخواهم کرد. کاتالونیا جایگاه من روی زمین است. از همه کسانی که در طول این چهار سال زیبا با آن‌ها آشنا شدم تشکر می‌کنم.

تشکر ویژه از رئیس لاپورتا بابت این که به من فرصت داد تا شگفت‌انگیزترین فصل حرفه‌ام را تجربه کنم.بارسا به جایی که متعلق است بازگشته است.

زنده باد بارسا. زنده باد کاتالونیا.

172867924

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.