آزادی ۲۰ ایرانی و ۱۱ پاکستانی از بازداشت نیروهای آمریکایی

فرارو جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 19:24
وزیر امور خارجه پاکستان خبر داد: یازده پاکستانی و 20 ایرانی که در کشتی‌های توقیف شده توسط نیروهای آمریکایی بودند، آزاد شده‌اند.

محمد اسحاق دار، وزیر خارجه پاکستان دقایقی قبل در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خوشحالم که اعلام کنم در بازگرداندن ۱۱ تبعه پاکستانی به همراه ۲۰ تبعه کشور برادرمان ایران که پس از توقیف کشتی‌ آنان در آب‌های آزاد توسط ایالات متحده در سواحل سنگاپور بسر می بردند، موفق بوده‌ایم.

اسحاق دار خطاب به  عراقچی  نوشت: از برادرم آقای عراقچی به خاطر اعتماد به پاکستان برای بازگرداندن برادران ایرانی‌مان تشکر می‌کنم.

وی افزود: همه افراد در سلامت و روحیه خوبی هستند. آنان از سنگاپور به بانکوک رسیده‌اند و سوار پروازی شده‌اند که قرار است امشب به اسلام آباد برسد.

وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد: سپس بازگشت برادران ایرانی ما به وطنشان تسهیل خواهد شد.

هفته گذشته وزیر امور خارجه پاکستان ضمن رایزنی تلفنی با همتایان ایرانی و سنگاپوری خود اعلام کرد که آمریکا با آزادی تعدادی از ملوان ایرانی و پاکستانی در سواحل سنگاپور موافقت کرده و پاکستان بازگرداندن آنان را تسهیل خواهد کرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.