اژه‌ای: امروز آزمونی دیگر در راه است

فرارو جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 14:53
رییس قوه قضاییه گفت: صرفه‌جویی ملت در منابع حیاتی، مصداق مشارکت ملی و حضور مؤثرتر مردم در میدان است.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، در پیامی نوشت: «مردم گرانقدر ما بیش از ۲ ماه است که میدان را تسخیر کرده‌اند و حمیّت و غیرت خود را در ولایتمداری و میهن‌دوستی به رخ جهانیان کشیده‌اند؛ هزاران آفرین و مرحبا به این ملت سلحشور و وفادار. 

حال آزمونی دیگر در راه است. باید همین حمیّت و غیرت ستودنی به ساحات دیگر تسری یابد. مبرم‌ترین نیاز در شرایط فعلی، اصلاح الگوی مصرف است. 

صرفه‌جویی ملت در منابع حیاتی، مصداق مشارکت ملی و حضور مؤثرتر مردم در میدان است. قطعاً ملت ایران نیز از این آزمون سربلند بیرون خواهد شد.

صرفه‌جویی همیشه یک فضیلت عقلانی و اقتصادی بوده است؛ لکن این امر اکنون در زمره‌ی امور افضل است. در شرایطی که دشمن غدّار، امید به فروپاشی اقتصادی و زیستی ما دارد، باید نهضت صرفه‌جویی راه بیندازیم و الگوی مصرف را اصلاح کنیم.

اکنون میدان جهاد ملت ایران، همین جهد و مساعی در صرفه‌جویی است. باید نسبت به هر کیلووات برق، هر مترمکعب گاز، هر لیتر بنزین و سایر منابع انرژی، حساسیت فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.

در این نهضت ملی صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف که روی دیگر جهاد مقدس ملت ایران است، مسئولین و نخبگان باید پیش‌قدم باشند؛ مسئولین با اتخاذ تدابیر و تمهیداتی که مصرف بهینه‌ انرژی را مقدور سازد و نخبگان با ارائه طرح‌های مبتکرانه و خلاقانه در راستای تحقق مصرف بهینه‌.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.