دلیل حمله به ایران از زبان وزیر خارجۀ آمریکا

فرارو جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 09:28
وزیر خارجۀ آمریکا مدعی شد: ایرانی‌ها در تلاش بودند آن‌قدر موشک و پهپاد داشته باشند که نتوان علیه آن‌ها اقدامی انجام داد. آن‌ها قصد داشتند پشت آن سپر دفاعیِ متعارف پنهان شوند تا در آینده هر کاری که می‌خواهند با برنامهٔ هسته‌ای خود انجام دهند.

مارکو روبیو، وزیر خارجۀ آمریکا در گفتگویی ادعا کرد: ایرانی‌ها در آستانهٔ ایجاد یک توانمندی متعارف دفاعی بودند و به‌همین‌دلیل به آن‌ها حمله کردیم.

وی افزود: ایرانی‌ها در تلاش بودند آن‌قدر موشک و پهپاد داشته باشند که نتوان علیه آن‌ها اقدامی انجام داد. آن‌ها قصد داشتند پشت آن سپر دفاعیِ متعارف پنهان شوند تا در آینده هر کاری که می‌خواهند با برنامهٔ هسته‌ای خود انجام دهند. به‌همین‌دلیل بود که ترامپ تصمیم به اقدام گرفت.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.