تأکید عربستان بر ضرورت کاهش تنش در منطقه

فرارو پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 22:18
وزیر امور خارجه عربستان بر ضرورت راه‌حل‌های دیپلماتیک و کاهش تنش در منطقه تأکید کرد.

«فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان کاهش تنش و راه‌حل‌های دیپلماتیک برای کمک به تضمین امنیت منطقه را ضروری خواند.

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، وی گفت: ما بر اهمیت تضمین امنیت مسیرهای دریایی در تنگه هرمز و بازگشت اوضاع به قبل مطابق با قوانین بین‌المللی تأکید می‌کنیم.

وزیر خارجه عربستان تصریح کرد: بایستی تلاش‌های مربوط به آرام‌سازی و دستیابی به راه‌حل فراگیر و پایدار با هدف حل‌وفصل مشکلات کشورهای منطقه و تقویت امنیت و ثبات آن‌ها ادامه یابد.

رسانه‌های سعودی گزارش دادند که بن فرحان این سخنان را پس از دیدار با «گیورگیوس گراپتریتیس» همتای یونانی خود بیان کرد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.