خبر مهم یک نماینده مجلس درباره قیمت بنزین/ یا سهمیه باید کاهش یابد یا از ابزار قیمتی استفاده شود

خبرآنلاین پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 15:39
یک نماینده مجلس گفت: ما با کسری بنزین مواجه هستیم و قبل از جنگ هم ناترازی بنزین وجود داشت و روزانه حدود ۲۰ میلیون لیتر کسری بنزین داشتیم که باید با واردات جبران می کردیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی نخعی، عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گویی با اشاره به تصمیم دولت در خصوص عدم افزایش قیمت بنزین نوشت: تصمیمی در خصوص تغییر سهمیه‌بندی بنزین هنوز گرفته نشده و مذاکرات در این باره در حال انجام است. در واقع، سناریوهای مختلفی در دولت در حال بررسی است که هنوز سناریویی قطعی نشده است.

بنابر گزارش خبرفوری، وی ادامه داد: ما با کسری بنزین مواجه هستیم و قبل از جنگ هم ناترازی بنزین وجود داشت و روزانه حدود ۲۰ میلیون لیتر کسری بنزین داشتیم که باید با واردات جبران می کردیم.

این نماینده مجلس گفت: درحال حاضر یا سهمیه باید کاهش یابد یا از ابزار قیمتی استفاده شود که حداقل مجلس چندان موافق این موضوع نیست. ذخایر بنزین ما نگران کننده نیست.

29215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.