دست کارگر در دستگاه صنعتی در کاشان گیر کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 12:24
کاشان - رئیس سازمان آتش نشانی کاشان از حادثه گیر کردن دست کارگر در دستگاه صنعتی و در یک کارخانه خبر داد.

سیدمصطفی محتشمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این حادثه ساعت ۰۱:۳۱ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی از ایستگاه‌های ۳ و ۶ به محل حادثه در جاده قدیم قم ـ کاشان اعزام شدند.

وی ابراز کرد: در این عملیات ۴ نیروی آتش‌نشانی حضور داشتند و پس از رسیدن به محل مشخص شد دست راست مردی ۴۴ ساله در دستگاه صنعتی گرفتار شده و دچار جراحت شدید و قطع عضو شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی کاشان تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از انجام اقدامات ایمنی و امدادی، مصدوم را برای ادامه روند درمان به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.