ادعای دیشب معاون ترامپ درباره پیشرفت در مذاکرات با ایران | سوال این است که...

همشهری آنلاین پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 05:55
معاون رئیس جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه بار دیگر ادعاها درباره جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را تکرار کرد.

به گزارش هشمهری آنلاین، «جیمز دیوید ونس» معاون رئیس جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه مدعی پیشرفت در مذاکرات با جمهوری اسلامی ایران شد.

ونس طی گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید گفت:‌ «فکر می‌کنم در حال پیشرفت هستیم. سوال این است که آیا به اندازه کافی پیشرفت می‌کنیم که خط قرمز رئیس‌جمهور محقق شود؟»

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در ادامه توضیح داد: «مسئله خیلی ساده است. او (ترامپ) باید مطمئن باشد که ما امنیت خواهیم داشت، به ویژه اینکه ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت».

ین در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش پاسخ ایران به پیشنهادات واشنگتن برای مذاکرات را غیرقابل قبول خوانده بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.