فرماندار دشتی: تقویت هلال‌احمر در شهرستان ضروری است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 14:46
بوشهر-فرماندار دشتی گفت: نقش هلال‌احمر در مدیریت بحران های مختلف برجسته و اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی ظهر چهارشنبه در بازدید سرزده از پایگاه امداد جاده‌ای دهستان طسوج با تبریک هفته هلال‌احمر اظهار کرد: از زحمات و تلاش‌های مجموعه هلال‌احمر شهرستان دشتی که در حوادث مختلف و شرایط بحرانی به‌خوبی ایفای نقش می‌کنند، قدردانی می کنم.

وی نقش این مجموعه را در مواقع بحران برجسته و تعیین‌کننده دانست و افزود: نیروهای هلال‌احمر بدون هیچ‌گونه چشمداشت، به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که این روحیه ایثارگرانه شایسته تقدیر و تشکر است.

فرماندار دشتی بر ضرورت تقویت این مجموعه تأکید کرد و گفت: از همه ظرفیت‌های موجود برای حمایت و تقویت هلال‌احمر شهرستان استفاده خواهد شد تا این نهاد اثرگذار بتواند با آمادگی و انگیزه بیشتر در خدمت مردم باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.